Tuesday 5 February 2013

היסטוריה קצרה של הכרויות סקס באינטרנט

מאמר זה מתאר איך האינטרנט שינה את פני ההכרויות בחברה שלנו.

דוגמית של מה שמסתובב באתרי הכרויות סקס
שידוכים ותעשיית ההכרויות אינם דבר חדש. למעשה, דייטים ומועדוני פנויים פנויות היו בסביבה כבר שנים רבות. בוב הופ הקומיקאי אמריקאי אמר בתחילת שנות החמישים, "פעם שלחתי את התמונה שלי למועדון לבבות בודדים והם שלחו לי אותו חזרה ואמרו, תודה, אבל אנחנו לא כל כך בודדים". העניין של הבדיחות על מועדון הלבבות הבודדים נמשך זמן רב, כמעט כמו בוב הופ עצמו. הנושא הפך למטרה לבדיחות של קומיקאים רבים אשר הציגו תמונה מעוותת של תעשיית ההכרויות, כזו שרק אנשים נואשים ובודדים ירצו להצטרף למועדונים כאלה.

התפתחות רשת האינטרנט גרמה לשינויים גדולים באורח חיינו, ובשום מקום לא היתה לה השפעה גדולה יותר מאשר עם תעשיית ההכרויות. אתרי הכרויות והכרויות סקס שצצו באינטרנט החלו להביא קהל צעיר יותר ויותר לתעשיית השידוכים והיכרויות לפנויים ופנויות.

אתרים ראשונים אלו היו שולחים דוא"ל עם פרטים על בני זוג פוטנציאלים באזור שלך, שגם הם מחפשים לפגוש אנשים פנויים אחרים. האמת היא שאתרים אלה בתחילת האינטרנט פשוט אספו תמונות רבות ככל האפשר ושלחו אותם לרשימת המייל. לעתים קרובות אנשים פתחו את המייל וגילו תמונות שהיו גורמות לסוס משטרה ותיק לחשוש...

כיום יש כמובן אתרי היכרויות באינטרנט באיכות טובה בהרבה. אתרים טובים פיתחו "אשפים" כדי לעזור לגולשים לחבר טקסט מתאים והכינו הודעות פתיחה מוכנות לבחור מהן. כמו כן הם שומרים בקנאיות על פרטיותך. כל זאת על מנת לעזור לך למצוא את האדם הנכון. יש ראיות המצביעות על כך שאתרים בתשלום מציעים לחבריהם איכות גבוהה בהרבה של מגע. אתרים חינמיים או אתרים שגובים סכום זעום נוטים למשוך קהל ברמה נמוכה יותר, ולכן הכרטיסים האישיים ריקים או מכילים טקסט אקראי.

העתיד של היכרויות וכן הכרויות סקס באינטרנט מובטח. בין אם אתה מחפש הזדמנות לפגוש פרטנרית לטווח ארוך, או אולי מחפש יזיזה לטווח קצר, ככל ששיעור הגירושים עולה ומספר האנשים הבודדים גדל, כולם מחפשים בן או בת זוג וחיי סקס מהנים גם בשנים הבאות.

עם זאת, דברים עומד להשתנות בעתיד של הכרויות סקס באינטרנט. כדי להתעדכן למה לא להירשם בחינם באתר הכרויות סקס כמו סקסמייט ומי יודע מה צופן לו העתיד?

No comments:

Post a Comment